جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
جانباز سرافراز حسن نظریه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد هشت‌سال دفاع مقدس «حسن نظریه» از جانبازان فداکار شهرستان شاهرود را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد هشت‌سال دفاع مقدس «حسن نظریه» از جانبازان فداکار شهرستان شاهرود را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ»

خبر شهادت جانباز ۷۰ درصد هشت‌سال دفاع مقدس و بسیجی فداکار «حسن نظریه» موجب تأثر گردید.

این جانباز سرافراز از یادگاران ارزشمند جبهه‌های حق علیه باطل بود که سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحت هشت‌سال دفاع مقدس را تحمل کرد و سرانجام به همرزمان و برادران شهیدش پیوست.

خانواده معظم "نظریه"اینک با تقدیم سومین شهید، جلوه‌ای دیگر از ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشته و سند افتخار دیگری به لوح افتخارات خانواده‌های معظم و صبور شهدا و ایثارگران این دیار بویژه «شهیدستان میغان شاهرود» افزودند.

اینجانب شهادت این جانباز فداکار را به خانواده معظم شهیدان محمدعلی و محمد نظریه و همرزمان وی، مردم شهیدپرور و انقلابی شاهرود و عموم مردم استان سمنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید، علو درجات و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

مرتضی مطیعی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha